wagenpark meerkerk busreizen

Bij Meerkerk huurt u altijd een touringcar op maat. Vanwege de grote diversiteit van ons wagenpark kunnen wij u altijd een bus of touringcar bieden die past bij uw wensen en eisen. Onze kleinste bus is geschikt tot maximaal 20 personen en voor de grote groepen kunnen wij onze 92-persoons dubbeldekker inzetten. Daartussen hebben wij diverse groottes, zodat wij u altijd een passende touringcar of midi-bus kunnen bieden. Uiteraard is het inzetten van meerdere touringcars voor ons geen probleem.

Het jonge wagenpark beschikt voornamelijk over Euro 5 en Euro 6 motoren. Dit zijn momenteel de meeste energiezuinige motoren en hebben hierdoor de minste CO2 uitstoot. Door te reizen in een touringcar van Meerkerk Busreizen draagt u bij aan één van de meest milieuvriendelijke manieren van reizen.

In onderstaand overzicht treft u ons wagenpark. Door te klikken op de desbetreffende touringcar krijgt u een korte omschrijving en diverse afbeeldingen te zien.

ISO-9001-NL-meerkerk-busreizen.jpg