Rijbewijs BE - Autorijschool Meerkerk

Autorijschool Meerkerk heeft bijna 60 jaar ervaring in het geven van rijlessen in de regio van Utrecht, Breukelen en Maarssen. Wilt u met uw auto een aanhanger trekken met een totale last van meer dan 3500kg. dan dient u het rijbewijs BE te behalen. Onze gediplomeerde instructeurs leren u graag de kneepjes van het vak. Wij gaan voor kwaliteit en willen niet alleen dat u snel uw rijbewijs haalt, maar dat u ook met een veilig en vertrouwd gevoel deel kan nemen aan het verkeer.

Wilt u een aanhanger trekken van maximaal 750kg en is de totale combinatie niet meer dan 3500kg. dan volstaat het rijbewijs B. Uiteraard is het bij Meerkerk ook mogelijk om alleen het rijbewijs B te behalen.

Volstaat de aanhanger niet meer qua volume dan is het vrachtauto rijbewijs de volgende stap. U mag met rijbewijs C een vrachtauto besturen waarvan de toegestane maximummassa meer dan 3500kg bedraagt. Wij informeren u graag over de mogelijkheden voor rijbewijs C.

Bij Autorijschool Meerkerk kunt u terecht voor uw

Het rijschoolnummer van Autorijschool Meerkerk: 6103X1
(deze dient u te gebruiken als u ons wilt machtigen via ‘MIJN CBR’)

Als autorijschool bijna 60 jaar een begrip in de regio!

Tarieven

De rijlessen worden zowel in losse lessen als in pakketvorm aangeboden. Een losse les bestaat uit 1 of 1 ½ uur, maar kan op afspraak ook langer zijn. Voor de touringcar en vrachtwagen rijlessen rijden wij in blokken van 2 of 4 uur, de keuze is aan u. U kunt natuurlijk voor losse lessen kiezen, maar het afnemen van een pakket levert u meer voordeel op en is uiteindelijk goedkoper. Naast het boeken van de praktijklessen kunt u bij ons ook terecht voor de theorielessen en lesmaterialen.
(Download hieronder uw tarieven voor rijbewijs BE)

Meerkerk-autorijschool-ameerkerk-aanhanger-b achter e-rijbewijs be

auto