Schoolreisjes

Op schoolreis! Het is de dag waar ieder kind het hele jaar naar uitkijkt. De kindvriendelijke chauffeurs van Meerkerk Busreizen maken hier graag onderdeel van uit om er een onvergetelijke dag van te maken.

Ruim op tijd staan onze bussen bij het schoolplein en worden jullie verwelkomt door onze chauffeurs. Als ieder kind en begeleider een eigen stoel heeft gevonden, volgt er een veiligheidsinstructie en kan de heenreis worden ingezet naar bijvoorbeeld het pretpark, museum of dierentuin.

Om het schoolreisje voor ieder kind mogelijk te maken zal deze ook betaalbaar moeten blijven. Door onze centrale ligging in Nederland zijn wij bij de meeste scholen zeer snel ter plaatse of terug bij ons in de garage. Hierdoor kunnen wij ook uw school een goedkope offerte bieden.

Bent u benieuwd naar de offerte voor uw school? Vraag hiervoor een vrijblijvende offerte bij ons aan.

Wilt u juist op reis naar het buitenland met uw school? Bijna dagelijks zijn de bussen van Meerkerk te zien door heel Europa. Onze internationale chauffeurs vervoeren uw leerlingen graag voor een stedentrip, excursiereis of schoolkamp. Meer informatie over meerdaagse reizen.