Rijbewijs CE - Autorijschool Meerkerk

Bent u in het bezit van het C rijbewijs en wilt u een aanhanger trekken met een toegestane maximummassa van meer dan 750kg dan heeft u het rijbewijs E achter B nodig. Het zogeheten CE rijbewijs bestaat alleen uit het praktijkdeel en bent u hierin dus vrijgesteld van het theorie-examen. De instructeurs van Autorijschool Meerkerk laten u kennismaken met alle facetten van het rijden met groot materieel. U rijdt bij ons in een Scania R410 bakwagen + aanhangwagen. Na afronding van het praktijkexamen CE heeft u de bevoegdheid om met elke aanhangwagen te mogen rijden, dus ook trekker-oplegger of molen-gestuurde aanhangwagen (schamel aanhangwagen).

Bent u nog niet in het bezit van het C rijbewijs of de benodigde theoriecertificaten dan leiden wij u hier graag voor op. Bij Autorijschool Meerkerk staan onze gekwalificeerde instructeurs voor u klaar in de fijne kneepjes van het vrachtwagen rijden te leren. Ook voor de theorielessen RV1 en V2C kunt u bij ons terecht.

ook voor theorielessen, lesmateriaal en het aanvragen van de (theorie)examens

tarieven

De rijlessen worden zowel in losse lessen als in pakketvorm aangeboden. Een losse les bestaat uit 1 of 1 ½ uur, maar kan op afspraak ook langer zijn. Voor de touringcar en vrachtwagen rijlessen rijden wij in blokken van 2 of 4 uur, de keuze is aan u. U kunt natuurlijk voor losse lessen kiezen, maar het afnemen van een pakket levert u meer voordeel op en is uiteindelijk goedkoper. Naast het boeken van de praktijklessen kunt u bij ons ook terecht voor de theorielessen en lesmaterialen.
(Download hieronder uw tarieven voor rijbewijs CE)

Meerkerk-Autorijschool-lesvrachtauto-Breukelen-utrecht-1200x900.jpg

Slagingspercentage rijschool Meerkerk:

bron: CBR rijschoolzoeker

Auto

Aanhangwagen achter auto

vrachtwagen

aanhangwagen achter vrachtwagen

nascholing code95 bij autorijschool meerkerk

Large JPG-Aro Ha_0380.jpg

Nascholing beroepschauffeurs (code 95)

Wij verzorgen ook cursussen voor de verplichte nascholing voor beroepschauffeurs (code 95)

Enkele voorbeelden:

• Het Nieuwe Rijden (HNR)

• Digitale tachograaf

• Sociale Vaardigheden voor touringcarchauffeur

• Leefstijl

Meer informatie over nascholing Code95.