Autorijschool Meerkerk utrecht

BE-combinatie-Autorijschool-Meerkerk-Breukelen-Utrecht-1024x768.jpg

Autorijschool Meerkerk heeft bijna 60 jaar ervaring in het geven van autorijlessen in de regio van Breukelen, Maarssen en Utrecht. Alle rijlessen worden door gediplomeerde instructeurs gegeven. Bij hen staat de kwaliteit en veiligheid hoog in het vaandel. Met deze kwalitatieve werkwijze haalt u bij Meerkerk veilig en snel uw rijbewijs. Wij geven al autorijlessen aan personen vanaf 17 jaar voor het rijbewijs B. Nog tot uw 18de rijdt u een personenauto onder begeleiding van een coach, waarna u vanaf uw 18de met een geldig autorijbewijs geheel zelfstandig mag deelnemen aan het verkeer. Ook bestuurders met een lichamelijke beperking bieden wij bij Autorijschool Meerkerk de mogelijkheid om het B-rijbewijs te halen. Onze Nissan Micra heeft veel mogelijkheden voor aangepast autorijden waaronder bediening gaspedaal met de linker voet.

Voor het rijden met een aanhanger van maximaal 3.500 kilo (lege gewicht + laadvermogen) of, onder bepaalde voorwaardenm als de combinatie meer is dan 3500kg (lege gewicht + laadvermogen) dient u het BE rijbewijs te halen. Afhankelijk van uw ervaring is het mogelijk om het BE rijbewijs zelfs binnen één dag te halen!

Voor de vrachtwagen en touringcar kunnen wij u opleiden voor het C rijbewijs, CE rijbewijs en D rijbewijs. Gaat u beroepsmatig aan de slag dan dient u ook uw Code 95 te behalen. Ook hiervoor kunt u bij Autorijschool Meerkerk terecht.

Wilt u een rijexamen voor B of BE doen? U dient onze rijschool te machtigen om het examen aan te vragen bij het CBR. Via de button ‘MIJN CBR’ kunt u deze machtiging in orde maken of klikt u op deze link. Een bewijs van deze machtiging wordt naar u en naar ons gemaild.

Het rijschoolnummer van Autorijschool Meerkerk: 6103X1
(deze dient u te gebruiken als u ons wilt machtigen)

ook voor lesmateriaal, theorielessen en het theorie-examen

TARIEVEN

De rijlessen worden zowel als losse lessen als in pakketvorm aangeboden. Een losse les bestaat uit één of anderhalf uur, maar kan op afspraak ook langer zijn.
Voor de touringcar en vrachtwagen rijlessen rijden wij in blokken van twee of vier uur, de keuze is aan u.
Een pakket is altijd goedkoper dan losse lessen. Ook de lesmaterialen voor de theorie kunnen wij leveren.
(download hieronder de tarieven voor uw rijbewijs)

Autorijschool-Meerkerk-Breukelen-Utrecht.jpg

AUTORIJLESSEN AL VANAF 16,5 JAAR