Autorijschool Meerkerk

ALS RIJSCHOOL AL BIJNA 60 JAAR EEN BEGRIP IN DE REGIO!

BE-combinatie-Autorijschool-Meerkerk-Breukelen-Utrecht-1024x768.jpg

Bij Autorijschool Meerkerk geven wij rijlessen voor verschillende rijbewijzen. U kunt de eerste rijlessen voor de personenauto al volgen vanaf 16,5 jaar. Naast het reguliere B rijbewijs lest u bij ons ook voor het rijbewijs E achter B, evenals het aangepast rijden. Voor de grotere rijbewijzen beschikken wij over een moderne Scania. Hiermee kunnen wij u opleiden voor het C rijbewijs en E achter C rijbewijs. Voor de professionele bestuurders geven wij ook de verplichte nascholingscursus Code 95.

Autorijschool Meerkerk verzorgt niet alleen de rijlessen, maar zorgt voor het aanvragen van de (theorie)examens en het eventuele lesmateriaal.

Bekijk onze leswagens:

TARIEVEN

De rijlessen worden zowel als losse lessen als in pakketvorm aangeboden. Een losse les bestaat uit één of anderhalf uur, maar kan op afspraak ook langer zijn.
Voor vrachtwagen rijlessen rijden wij in blokken van twee of vier uur, de keuze is aan u.
Een pakket is altijd goedkoper dan losse lessen. Ook de lesmaterialen voor de theorie kunnen wij leveren.
(download hieronder de tarieven voor uw rijbewijs)

Autorijschool-Meerkerk-Breukelen-Utrecht.jpg

Slagingspercentage rijschool Meerkerk: