Festivalvervoer

Organiseert u binnenkort een festival of evenement? Meerkerk Busreizen is voor u de logistiek partner voor uw festival. Door onze jarenlange ervaringen in binnen- en buitenland informeren wij u graag over de mogelijkheden welke wij u kunnen bieden.

Onze kennis en ervaring willen wij graag met u delen om uw festival tot een groot succes te maken. Graag kijken wij met u naar de capaciteitsinzet, een ophaalroute in Nederland of bijvoorbeeld instructies voor de chauffeur.

Naast dat wij voor grote organisaties rijden, is het uiteraard ook mogelijk om samen met vrienden een bus af te huren. De groep wordt veilig vervoerd in een midi-bus of touringcar welke past bij de grootte van de groep en onze chauffeur is de BOB. Tevens kan het financieel nog heel aantrekkelijk zijn om met elkaar te reizen. Hoe groter de groep, des te hoger de kortingen.

Uiteraard is het meenemen van bagage geen probleem. Wilt u waardevolle spullen of jassen in de bus laten liggen terwijl u aan het feesten bent? Overleg het eerst even en dan zijn er vast wel mogelijkheden.

Offerte aanvragen

Geboekte touringcars kunnen altijd kosteloos geannuleerd of omgeboekt worden als er een negatief reisadvies geldt (afgegeven door het Ministerie van Buitenlandse Zaken) of het niet mogelijk is om uw reis uit te voeren met de betreffende coronamaatregelen.