Kwaliteit en veiligheid

Veiligheid staat bij Meerkerk Busreizen hoog in het vaandel. Al geruime tijd beschikt Meerkerk over het keurmerk touringcarbedrijf, de hoogste certificering binnen de touringcarbranche. Sinds 2019 geldt er een nieuwe kwaliteitsnorm en bestaat deze uit ISO9001-certificering en een aantal bovenwettelijke eisen door Busvervoer Nederland op het gebied van veiligheid, opleiding en gedrag. Busvervoer Nederland werkt hierin samen met diverse stakeholders zoals de ANVR bustouroperators, touringcarbouwers, Veilig Verkeer Nederland en overheidsinstanties als ILT, RDW en de KLPD.

De kwaliteitskeuring wordt jaarlijks getoetst door een onafhankelijke auditinstelling. Ook voor komend jaar voldoet Meerkerk Busreizen aan de gestelde eisen.

Uw chauffeur is geselecteerd op vakmanschap, heeft voldoende ervaring en bezit alle vereiste diploma’s. Hij of zij wordt afgestemd op de groep waarmee wordt gereisd. Zo kunt u met een vertrouwd gevoel met uw groep op stap.

Ons bedrijf hanteert de KNV voorwaarden welke u hier kunt downloaden.

meerkerk touringcars utrecht kwaliteit en veiligheid