Leerlingen vervoer

Meerkerk Busreizen heeft een ruime ervaring in het vervoeren van leerlingen voor zowel de basisschool als het voortgezet onderwijs. Voor deze doelgroepen worden onze touringcars en midi-bussen dagelijks ingezet. Denk hierbij aan schoolreisjes, stedentrips, schoolkampen en meerdaagse reizen. Ook voor het dagelijks vervoer van en naar school rijden de bussen van Meerkerk af en aan. Door het zeer gevarieerde wagenpark kunnen wij iedere busgrootte bieden welke past bij uw groepsgrootte.

Helaas kan niet ieder kind zelfstandig naar school en dragen wij hier graag ons steentje aan bij. Zo kunnen onze bussen worden ingezet voor het regulier- en speciaal onderwijs. Ook voor schoolvervoer van en naar het zwembad, de BSO of gymzaal.